Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

13 maj 2023

snyggt #229

Bokaffären gjorde så fint paket, köpte en bok till mig själv, rosetten kan bli fint bokmärke, kanske Gerd och BP har snyggare.

12 kommentarer:

Anna i Portugal sa...

Vad fint paket!

Klimakteriehäxan sa...

Har du tjuvstartat Mors Dags-firandet????

Hanneles bokparadis sa...

Anna i Portugal, verkligen, expediten gjorde det när jag sa att det var min födelsedag 🙂

Klimakteriehäxan, det var min födelsedagspresent 🎁

Geddfish ♥ sa...

Så kul med ett eget inslaget paket. Rosetten var läcker!

znogge sa...

Snyggt paket med en härlig färgklick till rosett!

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ en reknig dag, ville ha lite skydd på boken 📖

Znogge, en riktigt bra bok också 🙂

BP sa...

Helt rätt tänkt! Man ska vara omtänksam mot sig själv - om/när ingen annan är det;-) Dessutom var boken "wrapped with love":-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, väldigt svårt att köpa böcker till mig vilka jag inte har 😀

KajsaLisa sa...

Snyggt, jag har aldrig lyckats slå in paket.

Hanneles bokparadis sa...

KajsaLisa, jobbat i affär och lärde mig slå in paket 🎁

Mrs Calloway sa...

väldigt fint paket! jag brukar ofta be att få mina böcker fint inslagna. de får en i Japan

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, bra att få lite skydd för regn.