Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

28 september 2023

bokmässa - helgfråga

känner mig lite hängig, det blir nog ingen Bokmässa i år.
Precis hemkommen från Normandie, för mig är det bara ta spårvagnen till Bokmässan, så förmodligen åker jag dit någon dag.

Idag börjar bokmässa, har du tänkt besöka den?
Veckans helgfråga hos: Mia.

7 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Saknar våra bokmässeträffar!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, jag får väl köpa champagne själv 🥂

Mia Eggimann sa...

Ja en del har det bra 😄

Anna i Portugal sa...

Det är kul på bokmässa tycker jag! Kommer du skriva om Normandie-besöket?

Robert W sa...

Jag hoppas du inser vad priviligierad du är som bor i Göteborg när det är Bokmässa :)

Mrs Calloway sa...

jag sitter här och bläddrar surt i mässprogrammet och tänker på hur mycket jag missar och hur trevligt det hade varit

Hanneles bokparadis sa...

Robert W, mycket kulturella saker som händer i Göteborg-

Anna i Portugal, jag kommer att berätta om Normandieresan så småningom, mest med någon anknytning till böcker.

Mrs Calloway, så småningom visas många seminarier i UR