Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

29 april 2020

min nya påfågelväska

Blev sugen på en påfågelväska, passar bra i mitt påfågelsrum
Den andra är en oäkta Gucci-väska från Rom.

10 kommentarer:

tanthuset.blogg.se sa...

Oj, den var tjusig...ja båda förstås :)

Hanneles bokparadis sa...

Mia, eller hur, maken tyckte jag behövde denna ❤️

Znogge sa...

Snygga båda två men påfågelsväskan är som gjord för dig så där hade maken rätt! Roligt med en så personlig väska :D

Herr Nilssons Fru sa...

Häftig väska med påfågel. Verkligen annorlunda, har aldrig sett något liknande. Den andra var också söt.

Grattis till din väskor.

Kramiz

Hanna / Rak i ryggen sa...

Tjusig, extra kul med rosetten :)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, nån gång hittar jag nog tillfällen när väskan passar.

Fru, jag hade inte heller sett en sån väska.

Hanna, kul att ha något som passar så perfekt :)

Hanneles bokparadis sa...

Vargnatt, eller hur, jag är svag för påfåglar 🦚

Ama de casa sa...

Men vilken fin påfågelväska! Passar perfekt ju :-)

Ha en fin Valborg!

Klimakteriehäxan sa...

En mer passande väska kan jag inte tänka mig!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, eller hur :)

Klimakteriehäxan, jag är så nöjd! ❤️