Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

21 januari 2023

passar friluftsfolk #215

Klättermusen har fina frilufts- och vandringskläder även för korta tanter. Kanske Geddfish ♥ och BP har bättre bokmärken.

8 kommentarer:

Lena i Wales sa...

Jag gillar din tanke på återanvändning med dina bokmärken!
Trevlig helg!

Znogge sa...

Bra kläder för även korta tanter uppskattas! Vi är alla olika långa :D

Veiken sa...

Jag gillar när man tänker till. Alla är ju inte stöpta i samma form!

Hanneles bokparadis sa...

Lena i Wales, finns alltid massa snygga!

Znogge, jag har haft svårt med byxor och annat.

Veiken, gäller hitta rätt affär, få tips av andra.

BP sa...

Det var ju et riktigt roligt fejk-bokmärke. Gillar det mycket. Och namnet Klättermusen påminner om Klätterapan, ett arboristföretag här i stan:-) Deras loggo är dock svart/orange.

Hanneles bokparadis sa...

BP, riktigt snyggt märke och bra kläder.

KajsaLisa sa...

Bra märke men dyrt, fast som bokmärke fungerar det ju.

Hanneles bokparadis sa...

KajsaLisa, har inte så mycket märkeskläder men bra för dem som vistas mycket ute.